dijous, 4 de febrer del 2010

A arribat! La prefect adventure!

Hola a tots de nou!!
Feia molt de temps que no escrivia en el blog...la veritat és que han passat moltes coses en aquest temps, però no tindria temps per explicar-vos-les!
Així en resum: Va acabar l'estiu, vaig començar a treballar al DiR i fent domicilis de Fisioterapia, entre mig vaig fer de guia de muntanya, he seguit anant de festa, va passar un bon cap d'any i finalment va ser el meu aniversari!
Ara bé...a partir de l'aniversari (23 anys pels despistats) les coses van començar a agafar un altre camí! A partir d'aleshores van començar els meus primers passos cap a una aventura que feia temps que preparava.
Després d'un mig any de "curru" intens per estalviar tots els diners possibles, començava a veure's la llum de un viatge somniat!
Finalment faltava poc més duna setmana per marxar cap a Nicaragua (on faria de voluntari) després cap a brazil i finalment cap a New York (on m'he germana presentarà la tesis doctoral)! No esta malament, no?
Bé, si us haig de ser sincer...això ja ho tenia preparat des de feia bastant de temps, així que aquest blog, va estar creat per observar com funcionava tot aquest mòn, i més tart, explicar les meves aventures. Ja fos en aquest o en un altre.
Com que en poc temps, em vaig enamorar del NadiesPrefecto...he decidit que serà aquí on placticare (així ho diuen a Nicaragua) les meves petites histories!
Espero que les seguiu amb tanta emoció com jo les intentaré viure!!
Una abraçada a tots...
i recordeu! Sigueu Prefectos!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada