dissabte, 22 d’agost del 2009

Rozando la Prefeccion

Aquest mati m'he llevat, he obert un ull, després l'altre. He estirat un braç, després l'altre. M'he fregat un tros de cara, després l'altre. He mirat que tot estigues a lloc alla abaix, després l'altre. I finalment m'he incorporat. Fins aqui tot correcte. La sorpresa a sigut quan al costat tenia companyia, si si, ho heu entés be, companyia! Pels que em coneixeu hos estereu preguntant...l'Arnau amb companyia? Doncs si! Quan m'he llevat després de la gran festa d'ahir a la nit...tenia un pot d'olives amb pinyol de 5 kilos que m'estava fent companyia!!!
El tema és graciós, i sobretot si comencecim amb un esquema, el qual seria: Nit de locura, baile, amics, camarera, cubata-cerveza-refresc (va a gustos), carpes (l'aire fresc és molt millor que el calent) i pot d'olives amb pinyol de la millor qualitat!!
La història de com es troba un amb un pot d'olives de 5 kilos fent-li companyia....molt aviat, no hos ho perdeu!!!

i siusplau....Sigueu Prefectos!!!!

Com l'Ester, que avui és el seu aniversari!!!

2 comentaris:

  1. ja t'has acabat les olives o què?
    a veure si ens sorprens amb un nou escrit ben aviat!


    petons

    ResponElimina
  2. I avui, després d' esforçar-me molt, finalment he trobat el teu blog.
    Estic segura que al pot d' olives no li queda gaire perquè algú el foti fora del teu llit.
    De la mateixa manera, que jo espero no acabar amb un pot d' olives en el meu, jeje.
    Com sempre, un plaer fer unes birres junts aquesta nit.

    Albeta (la no tant radical de cardedeu)

    ResponElimina